Jump to content

ПИПАНЕ ГЛАВАТА


Recommended Posts

ПИПАНЕ ГЛАВАТА

Всеки мозъчен център е свързан с известни сили на природата. Като знае това, човек трябва да бъде внимателен да не пипа центровете си безразборно. Ако пипне някой център не на време, той може да си причини голяма пакост. Ако пипне някои център на време и знае как да го пипне, той може да подобри състоянието си. 88-9.

Трябва да гледате на човека като на жива, разумна станция, чрез която той влиза в съприкосновение с целия Космос. Всичко зависи от това, кой бутон в станцията ще бутне, за да влезе във връзка с добри или лоши същества. Ако по невнимание бутне някои от лошите центрове, човек веднага се обръща към своя радиоапарат и вика за помощ... Коя е радиостанцията на човека? Неговото будно съзнание. Чрез тази станция, човек влиза във връзка с външния и вътрешен свят с всички разумни същества. Да имаш будно съзнание това значи, да имаш възможност да приемаш и да предаваш мисли, чувства и желания от всички станции. 86-277.

Човек има, 40 центрове и 40 способности, с които трябва да се съветва... Стане ли въпрос за реализиране на някаква идея, всички тия способности или чувства, на които местата са в човешката глава, трябва да си дадат мнението да гласуват. 44-148.

Във вашия мозък има известни центрове, посветени само за известни области на живота. Например, ти искаш да знаещ какво ще бъде твоето бъдеще, за да знаещ как да подведеш работите си. Като знаеш всичко това, ти ще знаещ какви сили да избереш. В твоя ум има специфични способности определени за специални работи. Това са специални станции. Ти ще отидеш при една от тези станции, ще бутнеш там със звънчето ще ти се обади някой ангел и ти ще му кажеш: Моля високо уважаеми, или високо почетни ангеле, да ми кажеш какво трябва да правя. - Ако си бутнал точно на определената станция, този ангел ще ти каже: Трябва да бъдеш много мек много благ, да не предизвикваш никога, да не нарушаваш правилата на живота на някой човек. Ти трябва да бъдеш най-мекият, най-благородният, най-идеалният човек, да бъдеш готов да услужиш на всички хора, за да услугват и на тебе. 10.30-20.

Казваш: този човек се пипа по главата. - Това пипане има смисъл, той черпи енергия от там. Важно е да знае, на кое място по главата да се пипане. Постави с вяра ръката си на горната част на главата, на челото или отстрана на главата, за да събудиш оня център, които ти е необходим. 70-246.

Някой седи, тури си пръстите на челото при слепите очи. Какво показва това? - Той иска да свърши някоя работа, но този център на ред и порядък е слабо развит в него. После, той свива веждите си тъй надолу, зажумява с очите си, за да възприеме по-малко светлина, та външния свят да не отвлича вниманието му. И тъй помисли, помисли си малко и най-после каже: Реших този въпрос! - С туй поставяне на пръстите върху този център се събужда и после усилва дейността му. 41.26-10.

Някой път, някой иска да си спомни нещо. Туря си петте пръста на средата на челото и се концентрира. 41.26-10.

Мрачен, неразположен сте, но изведнъж става някаква промяна в силите на вашия организъм. Защо става тази промяна? Бутнали сте някой център, който е създал разположението, или неразположението на Духа ви. Значи, достатъчно е да бутнете един от добрите центрове на вашата глава, за да потекат добри мисли и желания във вас, чрез които да разрешите добре задачите на своя живот... Лесно стават работите за онзи, който знае, как и къде да тури ръката си. Ако не знае, как и къде да постави ръката си, вместо добро той може да произведе катаклизъм в своя личен живот. 85-276.

Човек трябва да бъде внимателен, да не пипа центровете си безразборно. Ако пипне някой център не навреме, той може да си причини голяма пакост. Ако пипне някой център на време и знае, как да го пипне, той трябва да подобри състоянието си. 88-9.

Едно докосване на учителя до някой център на главата на ученика може да трансформира енергията му е да го облекчи. 82-133.

Излезе един ученик да решава задачи по математика. Обаче, той е слаб по този предмет, не може да решава самостоятелно. Тогава направете следния опит. Нека излязат двама ученика, силни математици и дa турят ръцете си на челото на слабия ученик, дето е мaтeматическия център. Когато се изредят двамата ученика, няма да мине много време, и слабият ученик ще започне да мисли, да работи върху зададената задача и ще я реши Това се дължи на факта, че силните ученици по математика, чрез контакт са предали част от своята енергия на слабия ученик. Тази енергия пък събужда дейността на неговите математически способности, и той започна да мисли и разсъждaвa. По този начин могат да се предават енергиите от eдин човек на друг, в различните центрове на мозъка. 77.7-50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...