Jump to content

250. Как работят двете ложи - Бялата и черната?


Recommended Posts

250. КАК РАБОТЯТ ДВЕТЕ ЛОЖИ - БЯЛАТА И ЧЕРНАТА?

В.К.: Вижте сега, тия какво пишат. Влизат в една много голяма клопка, защото правят много тактически и стратегически грешки.

Л.Т.: А-а, грешки големи.

В.К.: И попаднаха в много грешки.

Първо. Те ги подкупиха, да Ви кажа, от чужбина те ги подкупиха. Купиха им с долари хартия. И от първите издания михайловистите почнаха да си пускат статии.

Второ. Подкупиха певците, като ги изпратиха в Лондон. Михайловистите ги финансират, нали, и те ги подкупиха.

Трето. Тези вече, в едно от последните издания на вестник „Братство”, поместват статия за източния окултизъм, за йоги, че не знам за кой си, че не знам за кой и Учителят Го няма никъде.

Те вече се предават и продават. За какво се продават? За слава, за пари, за други неща. И те ще си ги платят. Оставете ги. Аз съм ги предупредил, че това е груба грешка, че Словото на Учителя и Школата са нещо съвсем друго и различно, но те са свободни да си направят опита и Вие не се хващайте. Те всички са в момента хванати и завързани, и правят бели.

И в този текст, който Вие ми дадохте за Учителя, Учителят споменава и нещо друго, казва:

„Учителите на Черната ложа използват светлината от Словото и от песните за свои лични цели.”

И (Вие, там михайловистите, нали знаете кои са михайловистите - на Михаил Иванов) точно прави това: взима песните на Учителя, играят Паневритмия, създават магнетично поле, взимат сила, нали, от Школата, хранят се с нея и той си прави негови неща. И това е един много голям трап за препъване и всички се чудят. „Ама - той казва, Михаил, - пеят песните на Учителя, пеят песните на български, играят Паневритмия.” Защо? Взимат от този кредит и си правят каквото искат.

Ето, в този текст, който Вие сте го извадили, го има това нещо. И това е работа на оная ложа.

Л.Т.: На Черната ложа.

В.К.: На Черната ложа. И това, което правят в момента, е атака на Черната ложа. В момента ни атакуват.

Л.Т: Те не са в Школата.

В.К.: Те ни атакуват.

Л.Т: Те не са в Школата.

В.К.: Те не са в Школата, обаче първо, отвличат вниманието на нашите.

Сега в момента Павлина Даскалова казала: „Искат да дадат на Михаил Иванов право - там, на неговите сподвижници и наследници, те да издават с техни пари Словото на Учителя на български език.”

Откъде накъде! Та българският народ не може ли да си плати той, да си извади Словото? Не може ли един българин, в разстояние на един живот, да събере пари и да издаде едно томче на Учителя? Може. Откъде накъде ще се продават? Те не знаят тези нищо.

Ама нищо. Аз съм много добре запознат. За пръв път Ви говоря тези неща, за да знаете, че аз съм запознат и не одобрявам цялата тази работа. Но те са свободни да си правят каквото искат.

Аз имам друга работа и съм дошъл при Вас за съвсем друга работа. И това, което Вие казвате и се дразните, че други пишат, а Вие стоите, нищо не излиза от Вас, това е така, аз съм съгласен. И то е така, и е вярно, нали? Но не Ви е дошло още времето.

Вашето време още не е дошло. Разбрахте ли? Кога ще дойде времето? Аз съм изпратен сега да помагам. Кога ще се отвори, не се знае.

Но, Вие виждате: аз идвам всяка седмица по три пъти на ден и работя с Вас. Вие искате отведнъж - не става. Вие сте чакали вече 45 години!

Кога ще се отвори Вашето време, аз също не знам. Може догодина, може по-друга, може след десет години, след двадесет години. Може да не бъде по ваше време. Да се разберем. Кога ще Ви се отвори времето, не се знае.

Вие знаете ли колко хора си заминаха, имат материали и чакат да издаваме? Брат Боев, Тодор Стоименов, Пеню Киров, нали, и други. Те чакат. Те са в Невидимия свят. Не е дошло време.

Аз искам във Ваше време да излезе нещо, да Ви докажа, лично на Вас, че доверието, което сте ми дали, не е случайно. Аз искам това нещо, но то не става бърже!

Ето, само преди половин час аз не знаех, че към тази Окултна школа има и упражнения.

Л.Т.: Ами разбира се.

В.К.: Ами кой го знае? Това нещо? Никой не го знае, освен Вие.

Л.Т.: Моите ученици го знаят.

В.К.: Кои са тези ученици?

Л.Т: Ами аз с това работя.

В.К.: Тези Ваши ученици трябваше да свършат тази работа, която аз върша с Вас. А те не я свършиха - значи не са Ваши ученици.

Ученик е този, който върши работата на другите.

Тоест аз съм дошъл да върша Вашата работа. Дали съм ученик или не съм ученик, това друг ще прецени. И какъв съм ученик, друг ще прецени. Дали съм на едната ложа или на другата ложа, друг ще прецени. По плодовете се познават. Нали?

Л.Т: Да.

В.К.: Така се разбрахме с Вас. Значи на този етап така. Ние продължаваме работата.

Л.Т: Да.

В.К.: Ха-ха! Добре, че разбрахме, че има първа, втора и трета част, иначе нямаше да го знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...