Dela Публикувано 16 Декември, 2014 Сподели Публикувано 16 Декември, 2014 18. ЗА ЖЕНАТА. ДОГМА : Начало бѣ мъртва точка, а първичность бѣха само силата на сътворението и силата на разрушението Учение: Силата на сътворението сътвори всичко: и слънцето, и месеца, и звездитѣ и земята, и жената. Силата на разрушението обаче не можеше да победи самостойно жената, като последенъ видъ на силата на сътворението, а си послужи за тая цель съ мѫжа. Въпрѣки побеждаването на жената чрезъ мѫжа, силата на разрушението не можеше да й вдъхне направо онѣзи бѣсове, които предаде на мѫжа, следователно, жената се заразяваше отъ тѣхъ само чрезъ мѫжа, а тя сама по естество остана чиста отъ силата на разрушението. Грѣхътъ на жената е само единъ, грѣхъ на полъ, но при него силата на сътворението пакъ се проявява, защото съ този грѣхъ жената доби силата на раждане и така за человѣка се усигури безсмъртие, макаръ чрезъ раждане и прераждане. Заради това грѣхътъ на жената се нарече после грѣхъ за творения и за пресътворения на человѣка. Все заради това, въ общиарията плодътъ отъ този грѣхъ на жената бива ознаменуванъ съ тържество. Ако жената, въпрѣки своето прегрѣшение, не роди, семейството се разтуря и тя повтаря грѣха съ другъ мѫжъ. Ако пакъ не роди — съ трети и съ четвърти, до 50-годишната си възрасть. Следъ като жената и до 50-годишната си възрасть не роди, тя отива при свещенослужителкитѣ за прислужница, и тамъ съ молитви къмъ силата на сътворението се старае да изпроси за себе си прераждане следъ смъртьта си, за да може поне тогава да даде своя плодъ на земята. Защото жената е предопредѣлена отъ силата на сътворението тъкмо да създава человѣци на земята, толкова, колкото може да роди. Ето защо, всѣка жена, която умишлено избѣгва раждането, се счита за заразена отъ силата на разрушението. Ето защо, всѣка жена, която умишлено умъртви своята рожба, било вече родено, било още въ зачатие, се счита за убийца на ней подобни и се наказва съ умъртвяване чрезъ гладъ, така както се наказватъ и свещенослужителитѣ провинени въ проявяване на полъ (учение 5). Человѣцитѣ, които всѣка жена е предназначена да дава на общиарията, трѣбва да бѫдатъ рожба само на взаимна любовь между жената и мѫжа, която е основата на всички радости, както за самата общиария, така и за семейството. Заради това, всѣко семейство въ общиарията трѣбва да се основава на взаимна любовь. За да стигнатъ пъкъ мъжътъ и жената до тази любовь, тя трѣбва да се гради не само върху пола, но и върху духа на человѣка, защото само при взаимното общение между духа на мъжа и оня на жената може да се дойде до най-висшата точка на человѣческото съвършенство, за да почувствува човѣкъ своето безсмъртие и творческата сила, която той носи за себе си и за свѣта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване