Blagost Публикувано 5 Януари, 2011 Сподели Публикувано 5 Януари, 2011 ВИСШИЯТ МОРАЛ Според мене моралът представя онова разумно начало, което действа в света и се прилага еднакво към всички живи същества... Великият морален закон засяга всички същества и еднакво ги държи отговорни. “Господар на съботата”, стр. 168; 80 Доказано е, че човек с морален устой може да живее по-дълго време от онзи, който няма морален устой в себе си. Като спазва законите на великия морал, човек пести силите на своя физически и духовен живот. “Богове сте”, стр. 103; 79 Ако ти се намериш пред едно дърво с плодове и не може да откъснеш от плодовете, казваш: “Имам ли право да късам от плодовете?” Аз имам право да късам от всички плодове на дърветата. Аз нямам само едно право в света – да взема един плод от устата на един човек, а имам право от всяко дърво да откъсна от плодовете му. Никакъв закон не съществува в Природата. Има закон, който съществува, ако взема плода от устата на човека. Понеже той е вложил своята енергия. “Новата работа”, стр. 92-93; 106 Щом вземеш онова, което ти е необходимо, потребно, престъпление няма. Щом вземеш онова, което ти е непотребно, престъпление има. “Двата университета”, стр. 100; 128 “Ако те ударят по една страна, дай и другата”. Това подразбира пълно въздържание от прилагане на грубата сила. Ръката е носител на известни сили, но ако мисълта на човека, когото са ударили, е силна, от лицето му излиза такава светлина, която заставя виновника да съзнае погрешката си и да не вдига ръка против ближния си. “И рече Исус”, стр. 157; 80 Всичките хора приличат на Христа, но не постъпват като Христа. Всички хора приличат на Христа, но нямат сърдцето на Христа. Всичките хора приличат на Христа, но никога не могат да носят кръста си като Христа. Та казвам: всички трябва да се стремим към това. Аз не искам това да ви казвам, но казвам какъв е законът. Този закон за вас и за мен, и за ангелите е един и същ. “Постоянната връзка и единствената връзка”, стр. 80; 157 Нямаш право да търсиш хора, които да носят твоя товар. Сам ще го носиш. “Обикновена и необикновена мисъл”, стр. 328; 114 Имаш право да внесеш в себе си всичко, което е хубаво. “Към Обетованата земя!”, стр. 50; 163 Никой няма право да убива и да коли! Дали тоя закон се отнася до твоето, или чуждото, не е важно. Тъй щото не е прав изводът, че своето може да убиваш и колиш, но не и чуждото. “Човешките косми”, стр. 105; 104 Защо човек има право да коли кокошки, агнета и да ги яде, а вълкът няма право? Ще кажете, че вълкът постъпва по-жестоко с тях. Не е така. От гледище на Божественото съзнание, на Висшия морал, и в двата случая престъплението е еднакво. Затова казваме, че бъдещето на вълците не е добро. Те ще бъдат изтребени от лицето на Земята. Всички месоядни животни ще бъдат унищожени, няма да станат наследници на Земята. Законът е един и същ и за месоядните животни, както и за хората, които постъпват като тях. “Трите книги”, стр. 235; 132 Законът на моралността зависи от мисълта. “Божествена книга”, стр. 262; 168 Не пожелай! Ти, ако погледнеш на една жена, да прославиш БОГА, но ако я погледнеш, за да я имаш, да я пожелаеш – скъсан си. Законът е един и същ и за жени, и за мъже. “Пътя на светиите”, стр. 31; 158 Трябва да живееш умно, да не пожелаеш. Не пожелавайте това, което е чуждо. Търси онова, което е дадено за тебе. “Зрелостният изпит”, стр. 84; 158 Щом едно дете не носи добродетелите на родителите си, щом едно дете не носи добродетелите на Любовта, щом едно дете не носи добродетелите на Мъдростта, щом едно дете не носи добродетелите на Истината, то не е родено от БОГА. “Навреме и безвреме”, стр. 30; 185 Когато Христос дойде между евреите, какво им остави? Нищо не им остави, задигна си филмите. Така ще направя и аз. Няма да дам нито един косъм от главата си на българите. Каквото давам, един ден ще си го взема. Ще си вдигна цигулката, ще си вдигна лъка и ще си замина, а те ще останат само със свирните си. Аз няма да оставя тези Божествени филми, да се подиграват с тях. Такъв е Божественият морал, това е Божият закон. “Разлика между физическата и Божествената Любов”, стр. 6; 205 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване