Jump to content

ПИПАНЕ НА ГЛАВАТА


Recommended Posts

ПИПАНЕ НА ГЛАВАТА

Всеки мозъчен център е свързан с известни сили на природата. Като

знае това, човек трябва да бъде внимателен, да не пипа центровете си

безразборно. Ако пипне някой център не навреме, той може да си причини

голяма пакост. Ако пипне някой център навреме и знае как да го пипне, той

може да подобри състоянието си. 88-9

Трябва да гледате на човека като на жива, разумна станция, чрез

която той влиза в съприкосновение с целия Космос. Всичко зависи от това

кой бутон в станцията ще бутне, за да влезе във връзка с добри или лоши

същества. Ако по невнимание бутне някой от лошите центрове, човек веднага

се обръща към своя радиоапарат и вика за помощ... Коя е радиостанцията на

човека? Неговото будно съзнание. Чрез тази станция човек влиза във връзка

с външния и вътрешен свят, с всички разумни същества. Да имаш будно

съзнание, това значи да имаш възможност да приемаш и да предаваш мисли,

чувства и желания от всички станции. 85-277

Човек има 40 центъра и 40 способности, с които трябва да се

съветва... Стане ли въпрос за реализиране на някаква идея, всички тия

способности или чувства, на които местата са в човешката глава, трябва да

си дадат мнението, да гласуват. 44-148

Във вашия мозък има известни центрове, посветени само за известни

области на живота. Например ти искаш да знаеш какво ще бъде твоето

бъдеще, за да знаеш как да подведеш работите си. Като знаеш всичко това,

ти ще знаеш какви сили да избереш. В твоя ум има специфични способности,

определени за специални работи. Това са специални станции. Ти ще отидеш

при една от тези станции, ще бутнеш там със звънчето, ще ти се обади някой

ангел и ти ще му кажеш: Моля, високоуважаеми или високопочитани ангеле,

да ми кажеш какво трябва да правя? Ако си бутнал точно на определената

станция, този ангел ще ти каже: Трябва да бъдеш много мек, много благ, да

не предизвикваш никого, да не нарушаваш правилата на живота на никой

човек. Ти трябва да бъдеш най-мекият, най-благородният, най-идеалният

човек, да бъдеш готов да услужиш на всички хора, за да услугват и на тебе.

10.30-20

Казваш: този човек се пипа по главата. Това пипане има смисъл, той

черпи енергия от там. Важно е да знае на кое място по главата да се пипне.

Постави с вяра ръката си на горната част на главата, на челото или отстрана

на главата, за да събудиш оня център, който ти е необходим. 70-246

Някой седи, тури си пръстите на челото при слепите очи. Какво

показва това? Той иска да свърши някоя работа, но този център на ред и

порядък е слабо развит в него. После той свива веждите си тъй, надолу,

зажумява с очите си, за да възприеме по-малко светлина, та външният свят

да не отвлича вниманието му. И тъй помисли, помисли си малко и най-после

каже: Реших този въпрос! С туй поставяне на пръстите върху този център се

събужда и после усилва дейността му. 41.26-10

Някой път някой иска да си спомни нещо. Туря си петте пръста на

средата на челото и се концентрира. 41.26-10

Мрачен, неразположен сте, но изведнъж става някаква промяна в

силите на вашия организъм. Защо става тази промяна? Бутнали сте някой

център, който е създал разположението или неразположението на Духа ви.

Значи достатъчно е да бутнете един от добрите центрове на вашата глава, за

да потекат добри мисли и желания във вас, чрез които да разрешите добре

задачите на своя живот. Лесно стават работете за онзи, който знае как и къде

да тури ръката си. Ако не знае как и къде да постави ръката си, вместо добро

той може да произведе катаклизъм в своя личен живот. 85-276

Човек трябва да бъде внимателен, да не пипа центровете си

безразборно. Ако пипне някой център не навреме, той може да си причини

голяма пакост. Ако пипне някой център навреме и знае как да го пипне, той

трябва да подобри състоянието си. 88-9

Едно докосване на учителя до някой център на главата на ученика

може да трансформира енергията му и да го облекчи. 82-133

Излезе един ученик да решава задачи по математика. Обаче той слаб

по този предмет, не може да решава самостоятелно. Тогава направете

следния опит. Нека излязат двама ученици, силни математици и да турят

ръцете си на челото на слабия ученик, дето е математическия център. Когато

се изредят двамата ученици, няма да мине много време и слабият ученик ще

започне да мисли, да работа върху зададената задача и ще я реши. Това се

дължи на факта, че силните ученици по математика чрез контакт са предали

част от своята енергия на слабия ученик. Тази енергия пък събужда

дейността на неговите математически способности и той започва да мисли и

разсъждава. По този начин могат да се предават енергиите от един човек на

друг в различните центрове на мозъка. 77.7-50

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...