Jump to content

28.30. Няма ги музикантите


Recommended Posts

28.30. НЯМА ГИ МУЗИКАНТИТЕ

И си спомням, когато ги дадох на Ина Дойнова да ги чуе, защото аз й дадох на нея електрически орган, и тя правеше опити, направи много сполучливи опити за хармонизация на песните. Тя беше ги прослушала и казва: „Абе тя казва с педали ли работеше?" „Да казвам, с педали работеше." Е казва, затова казва така тоновете ги чуваме, защото тя казва е работела с педали." Значи какво означава това?

Това означава, че Ина Дойнова разбира от тия неща!

Второ - веднага разбира защо е такъв записа, и защо са такива тоновете, защото тя е работила с педала. Т.е. тя искаше да направи запис така както е свирено по времето на Школата на Учителя.

А днешните музиканти в момента, които бяха, когато аз съм работел - те беха студенти. Имаше 20-30 студенти. Нито един от тези студенти -музиканти, които следваха в Консерваторията, не дойдоха при нас да работят с нея! - Нито да работят с нея както певците инструменталистите, така и певиците и певците. Никой не дойде, защото ги настройваха.

А аз, който не съм музикант, който не може да чете музикален текст, отидох и свърших тази работа. И сега тези музиканти, които 1970 г. бяха студенти нали, след 30 години - 55-60 годишни, в момента те ми казват: „Абе много бавно темпото!" - „Нема викам такова нещо!" Ама казва: „По-бърже." - „Вие нямате представа, защото вие не сте приемствено поколение на поколението на музикантите." Защо не са приемствено? Ами защото не са! Те се оказаха, че са врагове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...