Jump to content

4.14. Исторически паралели и пътят на предателите. 4.14.1. История и факти


Recommended Posts

4.14. ИСТОРИЧЕСКИ ПАРАЛЕЛИ И ПЪТЯТ НА ПРЕДАТЕЛИТЕ.

4.14.1. ИСТОРИЯ И ФАКТИ

Това е, което е писано в „Житно зърно" и аз съм ги поставил в две папки, и те са отбелязани „Паневритмията в „Житно зърно", и другата папка „Музиката в списание „Житно зърно". Кои други са писали за музиката на Учителя по времето на Школата? Ами това са уводните статии в изданието на Кирил Икономов от 1938 г., и тези статии са препечатани в изданието на Мария Тодорова от 1947 г. В последствие са писали различни статии във вестник „Братство", но те са статии, които аз още не съм ги проверил и не съм ги извадил.

Сега, друго нещо, което е интересно, че след заминаването на Учителя, този, който започва да прави извадки от Словото на Учителя, това е Цанка Екимова. Тя в разстояние на 20-30 години единствено, което може да направи - пише, изважда. Тя работи върху Словото на Учителя, прави извадки в различни тетрадки. И в последствие тя ги преписва на пишеща машина по 4-5 екземпляра, и те са на различни теми. И след това ги раздава на свои познати. Така и при мен са идвали някои от тези нейни статии. В последствие аз полека-полека успях да ги прибера и в момента имам два кашона, в които са нейни папки. Те са подвързани от нейния мъж и той ги подвързваше с едно шило с една голяма игла, и с кълчищен конец или пък с друг конец. Така че те са подвързвани лично от съпруга на Цанка Екимова. Така че тя е единствената, която беше направила един материал „Извадки за музиката на Учителя". И аз този материал го вече имам в два броя, беше ми попаднал от различни архиви. И аз го прегледах, и там накрая има 4-5-6 листа, където са отбелязани някои неща за отделните песни, които е давал Учителя.

Но най-интересното е, че тя, когато прави извадки от различните беседи за музиката на Учителя, тя никога не е писала коя е тази беседа и коя е тази страница, и откъде се взима този материал. Защо не е писала? Ами защото не е била обучена в тези неща. Тя просто така е смятала. В момента и аз, когато задавах няколко пъти въпроса: „Ами защо не слагаш коя беседа, коя еди какво си?" И тя казва: „Ами не съм се сетила и сега вече е много късно." Защото в нейните тетрадки не са отбелязани тези неща. Така че аз ще ползвам някои неща, които са описани за някои от песните на Учителя. И разбира се тези нейни извадки аз, трябва да ги търся в съответните томчета на Учителя.

Друг, който е работел по тези години по-късно след заминаването на Учителя и това е някъде след 1980 г., това е Милка Кралева от гр. Бургас. Тя е правела извадки и е отбелязала своя материал „Музиката за Учителя". И понеже тя е музикантка-цигулар, тя е изваждала материала, и го е подготвяла под различни заглавия така както тя е смятала. И този материал аз си спомням, че той беше подвързан, и дори в момента аз имам два различни подвързани материала. Той е един и същ материал, но в различни години подвързани. И този, който ги е подвързал, ги е подвързал с цел да се раздават на този и на онзи за обучение.

Но в онези години музикантите, които са завършили Консерватория, те са от разстояние на 10-15 години. От тях никой не е работел върху музиката на Учителя, с изключение вероятно на Милка Кралева. Те попаднаха под въздействието на различни групи, и всички без изключение се провалиха. Как се провалиха? Ами след малко ще ви докажа как. Тези две издания, които аз имам и които са подвързани по различен начин, по-късно Милка Кралева издава една книжка „Сила и Живот", и това е същия материал от тези две издания. И това е 1993 г. Сега, аз изобщо не бях обърнал внимание на тази книжка. Тя при мене седи, но аз изобщо не бях обърнал внимание. И сега - днес 23.01.2007 г., аз като прегледах тези две подвързани книжки, които аз получих от различни архиви, виждам, че тази книжка под заглавие „Сила и живот" е същата от тези материали, които аз имам.

И сега, кое е най-интересното? Най-интересното е, че аз като отворих книжката, на първата страница пише: „На баща ми с обич" - Боги, 29.08.1993 г., Айтос. А 1993 г. тази Боги се казва Богдана Вергилиева Кръстева, и дъщеря на Вергилий Кръстев. И сега кое е най-интересното? Ами най-интересното е, че тука е написано на първа страница 1993 г., тя е вече някъде към 9 години. И защо е направила, и е публикувано това нещо? - Не знам, но такава книжка на мен изобщо не ми е изпращана. Тогава защо са го написали? Не е случайно.

Другото, което е интересно, че на втората страница е сложена една емблема, а тази емблема е една свещ в триъгълник и след това е заградена с някакъв кръг, което иска да покаже - това е светлината, която излиза. А това е емблема на Черната ложа. Защо емблема? Ами не се слага свещ в триъгълник. В триъгълника, това е емблема на Бялото Братство, което означава триизмерния свят на човека - мисли, чувства и действия. Това значи мисловен свят, чувствен свят и волеви свят на физическото поле. Така че това е емблема на Черната ложа, защото като те вкарат в този триъгълник, и излизане от там няма. Доказателството ще го видите след малко, че това, което казвам е вярно.

На следващата страница е написано: „На светлата памет на брат Борис - източник на Сила и Живот в моя духовен Път." - Ето го! Ето го, да видите човека, който движи всички неща. А това е онзи дух, който обсеби Милка Кралева, който я провали окончателно, и който провали цяло Братство. И за да не бъда голословен, да не казвате че това са някакви си лични наслоения, аз сега ще ви цитирам бавно, и вие след това ще си прочетете как стоят нещата с този духовен ръководител, който разруши цяло Братство и провали всичко.

Първо: И така, в „Изгревът" том IX, издание 1999 г., с. 825-831, заглавие: „Двата триъгълника на Черната ложа в България", I триъгълник - гр. Русе, гр. Шумен, гр. Варна. II триъгълник - гр. Варна, гр. Шумен, гр. Бургас. И след това ще си прочетете за първия триъгълник на с. 827, ще си прочетете за втория триъгълник на с. 829. А там как действа този триъгълник в гр. Бургас, ще си го прочетете на с. 830. Така че това ще ви бъде първия материал, който трябва да прочетете и да се запознаете как са нещата и кой движи всичко.

Второ: Вторият материал това е „Изгревът", том XI, издание 1999 г., с. 792-803. Там има няколко статии каква е съдбата на кореспонденцията между Учителя Петър Дънов и Пеньо Киров, с. 793-794. Трябва да я проучите много основно тази статия, защото това са доказателства. Те не са измислени от мене тези неща. Второ - „Черният магьосник и омагьосаната принцеса" - с. 794-803.

Трето: След това преминаваме на трета глава - „Изгревът" том XII от 1999 г., с. 875-877. Първо - „Падналият идол", с. 875-876 и Второ -„Сватосване на старите ергени" - с. 876-877. Този материал също трябва добре да го проучите.

Четвърто:- „Изгревът" том XV, 2002 г. Там има един отдел -„Духът на истината и Духът на заблуждението", и отпред има едно съдържание на много статии. В статия трета е обозначено заглавието „Защо цар Давид не можа да построи Дом Господен на Скинията на Йехова?"-с. 880-882. Този материал, трябва да го прочетете, за да разберете, че вие навлизате във води, където бурята се предизвиква от онези разрушителни сили, които искат да разрушат всичко. Четвърта глава - „Защо Минчо Сотиров не можа да построи Дом Господен, да построи Молитвен Дом за Братството в гр. Бургас?" - с. 882-884. Това нещо изобщо никой не го знаеше, аз съм го публикувал, но едва ли някой да го е чел.

Пето: И пети раздел - „Разпродажбата на архива, събиран 30 години за историята на Бялото Братство от Кральо Кралев и Милка Кралева" - с. 884-886. Този архив беше мой архив и те го взеха, ограбиха го. И накрая какво? - Окрадоха ме, разграбиха всичко и накрая го продадоха.

Това представлява онзи, на когото е поставила Милка Кралева посвещението: „На светлата памет на брат Борис - източник на Сила и Живот в моя духовен Път."

И той я провали.

И сега, кое е най-интересното? Най-интересното е, че тази книжка е публикувана, но тя е публикувана и започва с посвещение на тази, която по плът се води моя дъщеря. И след това следва голямото предателство спрямо мен, и спрямо програмата на „Изгревът". Аз тези неща ги цитирах, а вие може да си ги прочетете и да ги проучите. По онова време Милка Кралева издава списание „Сила и Живот" - издание за духовно пробудените. Така е обозначено.

И сега, кое е най-интересното? Ами най-интересното е, че тука на първа страница е даден Учителя с цигулката на Учителя. А тази цигулка на Учителя е т.н. цигулка „Гуарниери" за която аз съм описал, и която цигулка благодарение на мен тя беше придвижена, тя се пазеше от рождения брат на Петър Филипов. След това премина през Петър Филипов, и по мое давление Борис Николов я взе. И тя трябваше да дойде при мене, но той я даде на Милка Кралева, понеже тя беше музикантка.

След като се оженихме през 1983 г., Милка Кралева дойде в Своге, там където аз работех и живеех, и донесе този инструмент „Гуарниери". Тя не свиреше на него, а я пазеше тази цигулка. И тази цигулка стоя доста време при мене, и накрая след като тя избяга, а тя избяга и ме напусна заради Борис Николов.

Представяте ли си?! Тя е на 28 години, а Борис Николов, това е тя ме напуска 1983 година заради него. А представяте ли си? - Тя е на 28 години, а оня е 72-ра година. Тя му е любовница и той иска да се жени за нея. Ами вие как смятате, това нещо може ли да се търпи? И аз когато направих една остра забележка, те скочиха двамата - баща й и майка й, и те ме напуснаха. Аз това нещо ще го опиша най-подробно, как стоят тези неща. И тогава, тя беше бременна в трети месец, замина за Бургас, и после вече не се върна.

И той дойде баща й по-късно, искаше цигулката. Аз се много колебаех дали да му я дам, но му я дадох, за да не смятат, че аз съм лъжец, крадец и мошеник.

И накрая какво стана? Ами накрая тя я предаде и целия този архив го предаде на един мошеник и търговец. И когато аз отивах там в Бургас, за да си прибера архива при този търговец, и казва: „Виж какво, аз знам че този архив е твой.", но в присъствие на свидетел Апостол Апостолов - „Обаче аз съм търговец, аз искам пари, аз искам да го продам." Така говори пред мен и се смее, обаче в присъствие на свидетел.

И сега, кое е най-интересното?

Ами този търговец искаше за тази цигулка 40 000 долара, за да ми я даде. А дали е същата цигулка или е подменена - това вече никой не знае. Така че в това списание „Сила и Живот", бр. 1, март 1993 г., е сложена снимката на Учителя, който държи в ръката си гледам инструмента цигулка „Гуарниери", с която той е свирел 30-40 години. И тази снимка, която показва тази цигулка, тази цигулка от Милка Кралева беше продадена, и тази цигулка изчезна.

Така че ето какво представлява това списание. А от едната страна е снимката на Учителя, а от другата страна е онази емблема на Черната ложа - триъгълник със свещ и отзад преминава един кръг, като че ли са лъчи на Слънцето, минава през трите върха. Това е типична емблема на Черната ложа. А как се развиха нещата? Развиха се така, че те я продадоха тази цигулка и за нея ми искаха 40 000 долара.

Представяте ли си всичко това да ви се случи? Каква хубава случка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...