Jump to content

1. Хвърли щастливеца в морето.... Блог на Милка Кралева; 1.1. Какво е това заглавие?


Recommended Posts

1. ХВЪРЛИ ЩАСТЛИВЕЦА В МОРЕТО....

Блог на Милка Кралева

.... И ТОЙ (ЩЕ) ИЗЛЕЗЕ С РИБА В УСТА

1.1. КАКВО Е ТОВА ЗАГЛАВИЕ?

Коментар на Вергилий Кръстев - съставител на „Изгрева”

1.1.1. Заглавието е напълно неподходящо, и то показва незнание за морето край Бургас, и кой и защо държи риба в устата си!

Отговорът, ще получите по-късно. Ще бъде голямо откритие за Вас! Невероятно и поразяващо! Но трябва да преминете през него. Друг път няма!

1.1.2. Според Учителят Дънов, градовете Варна и Бургас, са астралните дупки на Черно море.

Освен това, триъгълника: Русе-Шумен-Варна, е триъгълник, управляващ се от Черната ложа.

Също има и друг триъгълник: Варна-Шумен-Бургас, управляващ се също от Черната ложа.

Така че от Черно море не излизат нито риби, нито крокодили, защото Черната ложа поглъща всичко, чрез Черно море! И хора и държави, и цяла Европа! Затова се нарича Черно море.

За справка - виж „Изгревът”, т. 9, с. 825-829 - за първия триъгълник на Черната ложа; с. 829-831 - за втория триъгълник.

Описано е много точно и безкомпромисно.

1.1.3. Река Дунав извира от Швейцария - от Черната скала.

Тя преминава през цяла Европа, и в нея се изливат от градовете, през които преминава всички нечистотий, извержения от астрално естество, и цялата клоака на културна Европа. Знаете ли какво е това клоака?

И накрая, всичко това се влива в Черно море.

От едната страна е Черната скала от Швейцария, а от другата страна е Черно море.

Разбрахте ли защо се нарича Черно море?

А рибите в него, в това море - какви са? Дайте отговор.

А кой излиза от това море с риба в устата си? Русалка ли? Нали това е заглавието?

За тази риба, ще говорим по-нататък. Да я оставим да си почива.

1.1.4. Извод: Най-големите престъпления към Делото на Учителя Дънов, водят началото си от тези 2 триъгълника, и от тези 2 града - Варна и Бургас!

Доказателствата са в „Изгревът”. Точно и ясно!

Ето защо, проучете много добре от „Изгревът”, т. 9. с. 825-826; 827-831.

Не можете да преминете по-нататък, ако не ги прочетете, и накрая ще ги научите наизуст. И ще ги декламирате в подходящи случай. Като ученици, Вие декламирахте ли стихотворения?

1.1.5. А за съдържанието им, ще се спрем по-нататък, когато му дойде времето и мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...