Ани Публикувано 12 Март, 2022 Сподели Публикувано 12 Март, 2022 БЕЗСМЪРТНИТЕ ВЪЛНИ НА ИСТИНАТА В какво се състои трудността, за да може ученикът да бъде в пряма връзка с върховните притоци на истината? Какво са безсмъртните вълни на истината? Това са притоци, които идват, които са една мирова поддръжка в цялата вселена, притоци подобни на малки етерни душички, ако може така да ги наречем, които проникват цялата вселена, цялото сътворение. Трудността се състои в това, че когато тия притоци минават през известни сфери, през известни слънчеви ядра или планети, те имат специфични каналчета, специфични улеи, специфични линии, по които идват с дадената бързина и трептение. Там където е добре устроено дадено ядро или дадена планета или дадено същество, тия притоци минават лесно и остават своите способности, своята безсмъртна същина, своите безсмъртни сили и т. н. А там където има противодействие, тия силови линии, тия проникващи ядра, тия притоци не могат да минават и да създадат дадена висша хармония. Тази висша хармония е резултат на великата система на истината. Хармония и система това е почти едно и също. В хармонията се съдържа животът, а в системата е въплътен животът. Какво значи съдържа и въплътен? Съдържанието подразбира дадени условия, а системата - великите хармонични закони, действия. Та когато казваме, че ученикът среща трудност да може да долавя тия притоци или както ги нарекохме тия вълни на истината, то е затова, защото в него няма още устроени тия канали, няма проектирани тия линии на действие. Той се състои от известни геометрични форми, които не са в хармонично съчетание. А там където няма хармонично съчетание, геометричните линии не са правилно съпоставени. Един голям математик, един голям физик или един голям учен ще види тази дисхармония, И ако той иска да проведе своя динамичен, своя космичен или своя биологичен експеримент с тази форма, той ще срещне големи трудности, защото ще трябва да размести нещата, да размести всички линии, да ги постави на своето място. За да се избегнат всички тия дисхармонични постройки, ученикът трябва да се коригира, т. е. да направи една хармонична постройка с присъстващите сили, които подържат неговото движение, неговите енергии, неговото посвещение. Но нали тия вълни на истината когато преминат през ученика, ще оставят в него този усет, това съзнание да се коригира? Да, е оставят по нещо и то много нещо оставят. Оставят едно абсолютно въплъщение, което се чувства от самата духовна същина, от самата душа. И мярката е проявена дотолкова, доколкото тия вълни на истината са провели известни притоци като запаси или притоци които са насъщна, необходима храна, или поддръжка на даденото същество, Та когато казваме, че има трудности, трудността се състои именно в това, че ученикът още не може да пречупи в себе си тия действащи сили или тия вълни. Понякога той възприема известни давления, чувства ги като едно абсолютно вдъхновение, както ние ги нарекохме. Само при едно такова вдъхновение приливите или вълните на истината са минали през способностите, които са заложени като дадени качества в ученика. Трудно ли е това? Трудно е, защото няма още едно пълно хармонично съчетание по отношение движението, размишлението, присъствието, по отношение истинския прилив в ученика. Ще може ли да стане някога? Това което предстои да стане, то е да стане вълна на истината, прилив на истината. Каквато и друга философия, каквото и друго учение да се приложи по отношение възпитанието и възможностите на ученика, това е все дресиране. Самата истина се състои в това, ученикът да придобие способност на вълните на истината или приливите на истината. Питаме тогава: ще има ли някакво затруднение, когато ти си вълна на истината? Няма да имаш никакво затруднение, защото ти си същината, която ознаменува абсолютната истина за нещата. Ето къде е самата трудност. Но ще се отпушат тия бентове, тия каналчета, ще се премахнат тия препятствия, тия задръствания от различните качества материята, от различните състояния на материята. Ще потекат тия притоци като бистри ручеи, които ще обновят пелия организъм, цялата духовна, цялата Божествена проникваща система в ученика. Когато и да е, сега, в бъдеще или във вековете, в безкрайността, ще систематизират индивидуалността, ще коригират общността е която ученикът има връзка в миросъзданието. Когато казваме миросъздание, ученикът трябва да разбира, че всяко начало е едно и също в своето битие. Това е истината. Няма две мнения, няма две способности, две качества, два таланта, две посвещения, няма тъмнина и светлина, няма смърт и живот. Както е в началото, така е и в състоянията. В началото е животът и животът представлява началото. В началото е силата и силата представлява началото. В началото е светлината и светлината представлява началото. Така ще разбирате приливите на истината. Така ще приложите върху себе си вълните на истината. Вълните трябва да минат по определените канали, по определените линии у вас. А това значи вашата дееспособност трябва да канализира вашето битие, за да могат лесно да проникват вълните на истината. Ето в какво се състои вашата работа. Когато ученикът изучава аналните, кодексите на своето битие, той трябва да намери къде е нарушен реда и порядъка, къде той е в дисхармония и да изправи както физическата система, така и астралната, и духовната, и Божествената. Това е истината. Всички други истини са втопени в тази велика истина. Не може да търсите друга истина вън от абсолютната система на голямата истина. Една е тя в света, една е тя в битието, една е тя в космосите, една е тя в Началото. Ако така бихте разбирали истината, нямаше да има у вас препятствие, нямаше да има криви разсъждения. Това е противоречие. А ученикът трябва да се освобождава от противоречията. Не това така е станало, а е трябвало иначе да стане, оставете това. То е вече миналото, то е вече старо за теб. А ти бъди под прякото действие на безсмъртните вълни на истината. Тия вълни ще обновят целия твой мир, само когато проникнат в теб. Те са въздуха за теб, те са огъня, те са храната, те са всичко за теб. Те съдържат началото на истината. Защо истината трябва да си служи с някакви си вълни? Когато говорим за известни придобивки, посвещение и влияния, трябва да разбираме какви са тия посвещения, тия влияния. Трябва да се влияеш, но от кого? От вълните на истината. Те носят безсмъртното, те носят реалността, безкрая, носят с цялата способност и с целия всемирен живот. И тъй, когато ученикът си спомни за действащите сили на вълните на истината, той трябва да трепне. Той трябва да се освободи от всички други давления, Никакви други външни сили не трябва да го смущават. Защо? Защото той е едно всемирно проникване, едно всемирно вживяване. Когато казваме всемирно, ние разбираме самата истина по начало. И колкото повече ученикът се възпитава в духа на истината, колкото повече работи със способностите на вълните на истината, колкото повече е осиян от притоците на истината, от приливите на истината, толкова повече той е вече абсолютна същина. Защо? Защото по начало всички неща са абсолютни. Няма неабсолютни неща. Как да няма, като има толкова много противоречия? Всяко едно противоречие е процес на пробуждане. Когато става провеждане, нали има известен процес на давление? Когато човек се пробужда например от обикновения сън, има едно давление отвън. Той трябва да определи час да се събуди, да отиде на работа, да срещне някого или да се сбогува с някого. Значи, има известно давление или известни сили, които са ангажирани да го пробудят, Така е и по отношение на истината. Всички противоречия са, за да пробудят в ученика истината, да бъде готов да посрещне вълните на истината. Те са, които обновяват. Те са, които освежават. Те са, които подмладяват. Те са, който възкресяват. Те са, които вдъхновяват. Те са, които втопяват ученика в абсолютната тишина, в абсолютната хармония, Не може да се говори за хармония, ако няма притоци на тия вълни на истината. От там ще се даде хармонията. Нали трябват сили, които да оперират върху дадената способност, за да се прояви хармонията? Това е по отношение на ученика, но не и по отношение на битието. Кои са ония сили, които стават причина, да да се създаде мирова хармония, космична хармония, съзвездна хармония? И там има известни сили, през които минават вълните на истината. Когато вълните на истината са в съприкосновение с тия мирови сили, създава се мировата хармония. И когато говорим, че ученикът трябва да се възпита, трябва да се просвети, да се издигне, то е, да стане той едно висше хармонично състояние, през което да минават вълните на истината, за да могат да се произведат известни хармонични съчетания, които да бъдат в хармония с мировите сили. Виждате, че ученикът трябва да се добере до мировите сили на хармонията. А за да се добере до тях, той трябва да има дадени способности или дадени опитности. Тия опитности се състоят в това, ученикът още сега, на физическия свят да се запознае с действащите сили на истината. Ние казахме вече, че тия действащи сили са притоци като вълни, които пренасят цялото Божествено знание, цялото Божествено богатство, цялата Божествена безсмъртност, цялото Божествено състояние. На тях е предоставено да извършат цялата тази велика работа по отношение на битието, по. отношение на слънчевите ядра, по отношение на човека, по отношение на планетите, по отношение на човека и по отношение на другите по нисши същества, по-нисши системи, И всичко това трябва да се опита. Къде е сега трудността? Ученикът казва: „Трудно е да се подложи на опит?” За да се подложи на опит, трябва да имаш метод, трябва да имаш система. Без метод опитът може би няма да бъде сполучлив и ще се внесе дисхармония. Затова именно се създават великите космични, психични школи да дадат метод или система, чрез които ученикът да направи опитът, т. е. да проведе една наистина хармонични работа. Всичко се състои в това изобилие на хармонично съчетание. Колкото повече това изобилие е хармонично, толкова повече проникват тия вълни на истината и животът се обезсмъртява, се напълно освобождава. Защо има сега нещастия? Защото животът се използува нехармонично, има сили, които не използуват живота хармонично. Напротив, те подържат дисхармоничната система. Но нали не може без нея? Да и тя е необходима, но тук става въпрос за посвещаващия се ученик, за този който се е втопил във възходящата мирова абсолютна система на истината. Той е отговорен. Всички други са свободни, но този който се е втопил в тази система, не трябва да бъде вече препятствие. За него държат. Следят как действат неговите сили. Дадени му са сили и тия сили трябва да бъдат проникнати от вълните на истината. Колкото повече тия сили са проникнати от вълните на истината, толкова повече се очертават перспективите на безсмъртните възможности. Има безсмъртни възможности. Тия безсмъртни възможности именно са дела за ученика, опит за ученика, Трябва да има същества, които да го представят. Иначе ще излезе, че всичко е пустота, случайност, безпорядък, че всичко е временно. Ето как са дошли ония състояния на съмнение, на съблазън, А тук Духът подържа онази възходяща система на реални опитности. Тия реални опитности са живот от вълните на истината. Когато говорим за живота, ние разбираме, че има една съвършена система, която представлява като колектив така наречената човешка душа, човешки дух. За да може ученикът да провежда тази система, той трябва да познава живота, защото животът е внедрен като едно богато замислено абсолютно явление. Извън живота ученикът не може да оперира, защото няма за кого. Животът е, който го задължава да търси пътища, да търси линии, да търси хармония, вдъхновение, Животът е, който задължава ученика да знае за Абсолютното начало, защото под думата Абсолютно начало ние разбираме проява на живота. Животът е, който Представлява Началото. Животът е, който представлява битието. Животът е, който представлява и абсолютната мисъл в битието и небитието. Колко ценен е животът. Каква съвкупност от висши сили е животът. Той е присъствие, той е излъчване на Божествената способност, на Божествената същина, на Божествения дух. Защо животът се проявява в доста голямо затруднение по отношение дадените форми? Да, доста е затруднен животът в тези форми, но в това затруднение той придобива своя първичен огън, своето първично дихание, своя първичен, дух. Без дух животът не е живот. Без огън, без сила, без способности животът не е живот, следователно, минавайки през разните форми, през различните образи и състояния, животът става проявление на най-гениалната идея в миросъзданието. Ако нямаше живот, щеше ли да има хармония, изкуство, наука, работа, мисъл? Причината за всички способности и качества е животът. Благодарение на проникващите вълни на истината, животът придобива съвършен характер, съвършено общение, съвършено проникване. Без живота вие не можете да познаете началото на сътворението. Без живота вие не можете да познаете делата на Бога. Без живота вие не можете да познаете сложната система на Божия дух. Всички способности на Божия дух и на Бога са въплътени в живота. Виждате какво представлява животът. Животът е един гениален представител. Животът е един безсмъртен представител. Животът е един безсмъртен представител. И тъй, имайте връзка с живота, за да може по-лесно да потекат протоците на Божествената истина. Животът ви трябва да стане абсолютна истина, да няма дали, да няма можел ли. Вашият живот трябва да стане най-характерната проява, най-характерното явление в битието. Когато ученикът иска да вземе участие в работата на битието, той трябва да се представи като художествен, хармоничен, гениален живот. Животът представлява безсмъртното начало в битието. Той е, който подържа пулса в битието. Той е, който подържа хармонията в битието. Навсякъде ще срещнете живота. Няма празно пространство. Няма пространство, където да не трептят силите на живота - зависи само каква функция изпълнява той, каква форма, какъв образ или какво подобие заема той. Виждате, богати са вълните на животе, богата е природата на животе, богати са слънчевите ядра на живот, богати са всички планети на живот. Навсякъде ще срещнете този Божествен представител. Няма място, където да не го срещнете. Той е едно всемирно състояние в битието. Без живота няма предели. Няма къде да отидеш. Единствено животът те ознаменява. Единствено животът те успокоява. Единствено животът ти очертава безсмъртните предели на Божия дух. Виждате, че Духът Божи се е излял в живота, че Духът Божи присъства като живот, че Духът Божи провежда една велика система на живота, че Духът Божи се проявява като едно чудно явление като живот. Но, нека този живот бъде облъчен, нека бъде облян, нека бъде въплъщение на вълните на истината. Тогава и животът е истина. Някои твърдят, че животът не е истина, че животът е кратък, прекъсва се, спира. Няма къде да спре животът. Няма препятствие в битието. Никоя сила не може да го спре. По начело той е безсмъртна субстанция на Духа, Кой ще го спре? Непреривен е животът. Каква друга спънка има ученикът, която доста сериозно го препъва? Това е физическата форма, макар че и физическата форма е проникване на живота, но животът в нея е още инертен, т. е. силите на физическата форма са инертни - бавен процес. Тук е именно изкуството на ученика - да направи по-интензивни тия сили на физическото тяло. И той може да направи това, защото по нямало е живот. А животът казахме е притоци на Божествената способност на неговия дух. Значи, има едно Божествено намело в ученика, което може да обезсмърти клетките, т. е. способностите на живота. И тъй, и тази трудност може да се преодолее, но се явява друга една трудност. Ученикът казва: „Утре ще скъсаме, с физическото си тяло и ще бъдем кой знае къде.“ Това е, което много плаши ученика. То наистина е един доста усложнен процес. Кога не е трудно? Когато са проникнали вълните на истината в ученика, защото вълните на истината обезсмъртяват, т. е. осветяват този процес, улесняват този процес. А това ученикът добре трябва да разбере и изживее. Вълните на истината улесняват процеса преминаване от една форма в друга форма или образ. Има още много препятствия, които спъват ученика благодарение на това, че той още не е опитал приливите на вълните на истината. Но, каза се: „кога“. Да доста сериозен въпрос. Сега, няма кога. Днес, утре, други ден? Така е и днес, така е било и вчера, зависи до колко е повдигнато съзнанието. Щом имаш една добре устроена съзнателна система, тя е вече онази малка свещица, която осветява хоризонтите, пределите, безкрая. Тази именно свещица трябва да се подържа от вълните на истината, от огъня на Духа. Може ли? Да. Това е посвещение. Без свещ ти не можеш да ходиш, не можеш да четеш, не можеш да се ориентираш. А трябва една абсолютна ориентировка, напущаш една форма, трябва да се ориентираш към друга или към даден образ, или подобие. Трябва да имаш ориентировка и то още сега. Да не би при даден процес, т. е. при напущане на една форма да се вайкаш, да блуждаеш при дадените състояния. Затова, още сега. Твоето съзнание трябва да бъде така облъчено, така просветено, трябва да гори тази свещ, та всичко да бъде видяно, всички препятствия да бъдат отстранявани. Препятствията представляват несъвършената инертна материя в ученика. И тази инертни духове са една система, която е необходима за вашето развитие. Нека великата работа на тия вълни на истината да продължат вашето развитие. Нека великата работа на тия вълни на истината да продължат вашето просветление. Нека великата работа на тия вълни на истината да продължат вашето проникване, вашата връзка, вашето общение. Ученикът трябва да има общение. Абсолютната интимна мисъл се състои в общението. Там е най-голямата тайна. Имаш ли общение, ти се вече извън невъзможностите. Когато ви говорим в този дух, разбирайте не правилно. говорим ви така, защото единственото същество на земята е човекът, който може да познава тия тайни. Другите същества са в по-ниска еволюция. На тях не може да се говорите имат дадени чувства и способности, долавят някои неща, но нямат това просветено съзнание да осъзнават сложните процеси, да осъзнават вълните на истината, приижданията на истината. Те долавят както казахме някои неща, действат с някои сили на истината, но тия сили на истината са неосъзнати. Затова ние напомняме на ученика да знае за своето настояще, да знае за своето бъдеще, да знае за вечността, да знае за Първичното начало. Ние казахме, че единственото същество на земята това е човекът, специално ученикът на окултните школи, който ще проведе най-интимната мисъл на Божия дух и Божествените възможности. Той е съществото, което представлява цялата Божествена възможност. То е съществото, което олицетворява Божествения образ, Божественото дихание, Божественото присъствие. Ученикът е, който може да знае за интимните мисли, за интимната творческа работа, за интимната градация, за интимното присъствие на Божия дух. Ученикът е, който може да открие всички действащи закони. Ученикът е, който може да открие всички способности в миросъзданието. Той е, който може да борави с висшата физика, с висшата химия, с висшата математика, с висшата астрономия или другите науки. Той е, който може да провери най-вярно нещата, защото под прякото действие на тия вълни на истината той може да проникне в най-голямата глъбина, в най-голямата дълбочина и най-всестранно да провери действащите сили на Божия дух. Тази истина по начало е абсолютна истина. Когато ученикът я научи, той няма да бъде вече невежо същество. Защо? Защото когато трябва да проведе някоя духовна Божествена лекция за земята, ученикът е, които ще я проведе. Но за това се иска една сериозна жертва. И това е един недостатък в ученика, че той още не може да се жертва. В него обитават все още някои дисхармонични сили, които създават известен страх, т. е. не може да запази хармонията и създава известни дисхармонични дисонанси. В бъдеще той разбира се ще се коригира, но за сега това е една трудност. Ние не искаме той още сега да може всичко, защото едвам сега го запознаваме с някои по-близки до него явления. Когато ви говорим за вълните на истината, това не значи веднага да се качите на крилата на тия вълни е да откриете цялата истина, но ние ви обръщаме внимание, че тия притоци минават край вас, минават понякога е през вас и създават едно великолепно вдъхновение, Използувайте това присъствие като регулатор, което ще харомонизира дисхармоничните състояния във вас. Това е то Божественото, това е истината. Истината създава абсолютната свобода. А. да бъдеш свободен, това ще рече да не си ограничен. Каква пакост е това ограничението. То е нисша еволюция. Ограничението е състояние в животните. Затова има животни, които се движат прегърбени на четири крака. Има животни, на които не е добре устроена мозъчната им система. Има животни, което ходят на два крака, но им липсват ръце. Значи, живеят в дисхармония. Затова ние казваме, че единственото същество по лицето на земята, това е човекът, който има всички дадени условия да бъде проводник на вълните на истината. Ние говорим сега специално за човека на земята. Ние не се занимаваме с други същества, които живеят по различните планети. За тях има специални лекции. И там се говори за вълните на истината. Познанието, просветата за истината е една и съща, но зависи с какви способности разполагат тия същества. Виждате, че земята е една от забележителните планети в слънчевата система. В нея има големи пролеем, защото тя е от новите планети. В късни времена е изстинала, в късни времена се е проявила твърдостта, затова в нея е доста затруднен живота на съществата, които я обитават. Но има и планети, които са в още по-нисши състояния и животът там е на по-нисш уровен от този на човека. Това обаче да не ви е чудно. Вие сте единственото чудо на земята. Щом сте единственото чудо на земята, защо да не бъде чудо, че и на другите планети живеят известни същества? Защо да не живеят? Защо да няма същества по-висши или по-нисши от човека? Както на земята има същества, които живеят като минерали, като растения, като животни и като човека, така и на другите планети има такива същества. Дали способността на тия организми на Духа не са една и същи в цялото битие? Разбира се, че са едни и същи, но в различните планети те се проявяват в различен вариант, в различен тон, в различни краски, в различни числа и т. н. Различни са условията на планетите. Те се проявяват според дадените условия. Сега въпросът е специално за ученика, който живее на планетата Земя, как трябва да разбира абсолютната истина и как да бъде за него тя най-богатото състояние. Ученикът трябва да има богато състояние. Богатото състояние подразбира да бъда талантлив, да бъде талантлив, да притежава характер, силя, мъдрост, любов, добродетел. Такива са неговите праотци. С такова достойнство те са населили земята. Какво са родили обаче з последствие тия достойни патриарси, това е друг въпрос. Това не влива в нашата система на работа. Сега вие казвате: „Защо Провидението, защо вълните на истината не се излеят в такава система, че навсякъде да е едно и също?“ Такъв закон няма. Ще знаете, че в Божествените закони няма абсолютно никакво насилие. Понеже няма насилие, не се проявяват брутално. Сега Братството е посято в една почва, която е затрупана със снегове, замръзнало е. Там долу в недрата на тази почва става известна революция, става пропукваме на семето. Трябва да дойдат благоприятните условия, за да израсне. Сега именно става този процес на разпукване. Всеки трябва да бъде едно опитно явление. Всеки трябва да бъде опитан до колко съдържа в себе си силата, волята, добродетелта, любовта, мъдростта и т. н. Сега е борба между Духа и плътта, както се казва. Духът трябва да претопи плътта. А при това претопяване ще има естествено болезнени състояния. Всяко страдание се увенчава с победа. Ще знаете, че този който страда, ще победи. Това е истината. Този който не страда, той не работи. Какво работи той? Той е охолен, инертен, задоволява се с това, което му поднася обществото, с онова което му поднася природата, с онова което му поднася слънцето и т. н. Той блаженства, той не работи. Той още не мисли да работи за издигането на по-нисшите от него същества! Бъдете будна, защото всеки миг може да бъдете изправени под давление. Всеки от вас да бъде по-тайнствен, по-скрит, та когато го потърси дяволът, да не го намери. Да не знае той твоите пътища. Трябва да бъдеш по-способен от него, защото той е много способен. Той е една цяла система и то каква. Има миров характер. Следователно, за да го надхитриш, ти трябва да бъдеш Божествена система, т. е. трябва да бъдеш така способен, както са способни вълните на истината. - Кога ще станем такива? Сега сте пред прага да станете такива. Ще има едно малко притискане. Ще ви проверят до колко ще се подадете, до колко ще издържите е тогава ще ви подадат ръка да минете прага, както казват, стои страж пред прага на посвещението. За да ти подаде ръка този страж, да минен прага на посвещението, се иска една жива опитност. Тази опитност ти ще получиш вън от прага. Има известни сили. Те ще те опитат. Ако издържиш, ще минеш прага. Ако не издържиш, ще останеш вън. Никой да не си прави илюзии, не може да има някакво си предимство, някаква си милост, че Бог специално ще се застъпи за него. Има закони, които се проявяват като разумни сили. Тия разумни сили провеждат Божествения план. Ако наистина знаеш как да плачеш, как да се молиш, как да изпратиш своята молба пред Бога, той навярно ще те чуе. Но това ще стане с кръв и пот на чело. Да премине твоята мисъл през пространството, през многото слънчеви системи и да стигне до централната мирова система, да стигне до ухото на Бога, трябва да бъдеш много силен. Религиозните казват: „Повярвай и ще се спасиш.“ Вярата се състои в силата, в знанието да стигнеш до такива възможности, които ще те освободят. Това е вяра. Всички ще ви изпитат и тогава ще ви възлюбят. Ще ви дадат но една свята целувка и ще ви подадат ръка смело да престъпиш през прага на великото посвещение в храма на Светилището на абсолютното знание. Под действащите вълни на истината ще придобиете абсолютното знание, защото в абсолютното знание е същината на истината. Абсолютност и истина са едно и също нещо. Но нали има и абсолютна твърдост, има и абсолютна житкост, мекота? Да, има, и едното е абсолютно, и другото е абсолютно. И твърдостта може да се преобърне на абсолютна светла житкост, и житкостта може да се превърне в твърдост, Има много Божествени възможности. Всички Божествени способности се проявяват като като възможни фактори в способността на ученика. И тъй, вие сте едни от тия същества, които притежават способностите на Божествения дух. Нека крепне у вас идеята за прииждащите вълни на истината. Нека крепне у вас идеята за приливите, за прииждането на тия върховни, на тия абсолютни сили от системата на истината, за да може да се завърши залита работа, която е дадена специално за вас като едни от определените представители на земята. Ознаменете вашето присъствие на земята. Ознаменето го с това, да подържахте безсмъртната, абсолютната връзка с Ръководството. Не се плашете от онова което може да се случи с вас и около вас. Бъдете такава положителна жертва, която да даде блясъка, светлината, да даде безсмъртното в мисълта на ученика. Трябва да се изключат всички дисхармонични състояния, за да са изхвърли страха и да се замести с положителната вяра, с положителното знание, с положителното достойнство. Така да крепне вашата мисъл, така да крепне вашият дух, че да бъдете по-силно подети от вълните на истината. Преди всичко истината. А истина е, че Бог е във връзка с вас. Трябва да бъдете силни. Ако не сте силни, ще ви преведат през известни процеси, за да ви направят силни. Ако сега не издържиш, следващият живот ще издържиш. Такъв е законът. И Христос даде такава жертва, каквато никой велик учител не е дал. Варна, 26.1.1959 год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване