Jump to content

Антиминсът и Бялото Братство


Recommended Posts

Антиминсът

и

Бялото Братство

Антиминсът и Святият Дух

Антиминсът и Духът Христов

Антиминсът и Отца на Светлините

Антиминсът и Цветната Пентограма

Антиминсът и 5-тях Свята на Пентограмата

Антиминсът и человекът земен и небесен

Антиминсът и ученикът на Словото

Антиминсът и Космическият Ученик

* * * * * * * * * * * *

Работа с Антиминса

Работа със „Завета на Цветните лъчи на Светлината"

Работа с Цветната Пентограма

Връзката между человека земен и Антиминса

Връзката между человека небесен и Завета на Цветните лъчи на Светлината

Връзката между ученика и Цветната Пентограма

Връзката между ученика

и Словото на Учителя Беинса Дуно

Връзката между ученика и Космическият ученик

на Всемирното Велико Бяло Братство

I.

ЕЖЕДНЕВНА РАБОТА С АНТИМИНСА

1.В „Изгревът" том XI, стр. 88-90 е дадена статията „Как се работи с Антиминсът". То е безкръвно жертвоприношение за Господнята вече­ря, която е тайна вечеря, на която се установява Тайнството Евхаристия.
2.При ежедневната работа с Антиминса той стои окачен в рамка със стъкло на стената. Застава се пред него с Евангелие в ръка, като преди това почти наизуст трябва да се запамети всичко, което е описано за Антиминсът от стр. 4 до стр. 159.
3. Да си прочете на глас, застанал прав пред него, от стр. 88-90, за да си припомни как се работи с Антиминсът при Господнята вечеря.
4. След това прочита бавно стиховете от Евангелието, посочени в стр. 89, глава VII, от 5 ред отгоре до 9 ред.
5. Чете се глава XI на стр. 89, отгоре от 28 ред до 50 ред.
6. Чете се глава XII, от стр. 89-90.
7. Чете се глава XIII, от стр. 90, като всички стихове от Евангелието продължават със следващите редове.
8. За упътване е дадена гл. XIV на стр. 90.
9. Ежедневната работа с Антиминсът цели да се свърже ученикът със Святия Дух, а чрез Него да се добере до Христовия Дух. А чрез Него ще се добере до Отца на Светлините в Небесната дъга. Чрез нея той ще се влее в Духа на Словото на Всемировия Учител Беинса Дуно, което е Божествената Троица от Божествения Дух, Христовия Дух и Господния Дух.

II. 

ВРЪЗКА НА АНТИМИНСА СЪС

„ЗАВЕТА НА ЦВЕТНИТЕ ЛЪЧИ НА СВЕТЛИНАТА"

1. Ученикът може да направи връзка със Святия Дух, Който е Духът на Обещанието от Небесната дъга от Отца на Светлините. Така той може да направи общение със „Завета на Цветните лъчи на Светли­ната", защото Духът на Обещанието е Духът Святий и е портокаленият цвят от спектъра на Небесната дъга. (Виж стр. 15-17 от книжката „Заве­тът на Цветните лъчи на Светлината".)
А чрез портокаления цвят от Отца на Светлините на Небесната дъга той влиза в посвещение на едно тяло, на един ум и един дух, когато вижда цялата дъга от Отца на Светлините и проумява стиха „Свят, свят, свят Господ Саваот". (Исай, глава 6, стих 3.)
2. След посвещението си чрез Святия Дух, той се добира до Хрис­товия Дух, Който е сияние на Неговата Слава на Отца на Светлините и
образ на Неговото същество и държи всичко със Силата на Своето Слово (Послание към Евреите, гл. 1, стих 3.) Ето тук се установява от ученика, че Христовият Дух е Духът на ОбединениетоЕдинението на Небето и Земята, на Битието и Небитието. А Духът Христов се пред­ставя от диамантовите бели лъчи на спектъра на Небесната дъга.
3. Отец на Светлините от Небесната дъга държи и съдържа Све­тата Троица от Божествения Дух, Христовия Дух и Господния Дух. 
Отец на Светлините държи в ръцете Си Седемте Духа, Седемте лъча от Дъгата, Седемте звезди от престола Всевишен на Бога Саваота.
Ученикът чрез Антиминса влиза в общение със Святия Дух, а чрез Него - в общение с Христовия Дух, а чрез Него - в общение с Господния Дух, а чрез трите, чрез Божествената Троица - в общение с Отца на Светлините от Небесната Дъга на Бога Саваота.

III. 

ВРЪЗКАТА МЕЖДУ АНТИМИНСА, „ЗАВЕТА НА ЦВЕТНИТЕ ЛЪЧИ НА СВЕТЛИНАТА" И ПЕНТОГРАМЪТ

В следващия етап ученикът работи със „Завета на Цветните лъчи на Светлината" и чрез тях, чрез лъчита на Дъгата, той може да
влезе в петтях Добродетели от Цветната Пентограма.
Така портокаленият цвят, на портокалените лъчи от Дъгата, от Святия Дух, преминава в диамантовите бели цветове на Христовия Дух, Който обединява всички Добродетели от Небето и Земята и е даден в белия цвят в рамото на Пентограмата - Добродетелта (стр. 15-17,40-47, 49-50, 58 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината").
Така жълтият цвят на жълтите лъчи от Дъгата е представен от Духа на Мъдростта (стр. 18-21 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината") и заема рамото на Мъдростта от Цветната Пентограма.
Така розово-червеният цвят на розово-червените лъчи от Дъгата се движи от Духа на Любовта (стр. 8-11 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината") и заема рамото на Любовта от Цветната Пентограма.
Така зеленият цвят от зелените лъчи от Дъгата се движи от Вечнийт Дух на Вселената, Който движи Дървото на Живота на Небето и Земята (стр. 22-29 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светли­ната") и Който преминава в Духа на Живота (стр. 12-14 от книжката „Заветът на Цветните лъчи на Светлината"), който управлява Живота Вечен с Божествената Правда.
Правдата осъществява опознаване на Вечния живот с познанието на истинния Бог и утвърждаване на Неговия Дух във вътрешния человек на Земята и Небето. Зеленият цвят заема рамото на Правдата в Цветната Пентограма. А зеленият цвят, чрез зеле­ните лъчи от Небесната дъга, е който се управлява от Духа на Живота , един от Седемте Божии Духове.
Така синият цвят от сините лъчи от Дъгата се движи от Духа на Истината (стр. 30-32, 55-56, 60 от книжката „Заветът на Цветните лъчи
на Светлината").
Тук е връзката между Словото на Бога и Духа на Истината, защото „глава на Твоето Слово е Истината" (псалом 119, стих 160). А глава на Истината е Божественият Дух. Синият цвят заема рамото на Истината от Цветната Пентограма.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...