Jump to content

280. Раздвоението на съзнанието действа пагубно


Recommended Posts

280. РАЗДВОЕНИЕТО НА СЪЗНАНИЕТО ДЕЙСТВУВА ПАГУБНО

- Но това се отнася и за Жорж Радев, Северов, Елиезер, защото между тяхното и мойто разбиране няма почти никаква разлика.

- Щом не са те пратили при Учителя, не са ти дали беседа, не са ти разяснили лекция, показва, че или сами са си учители или имат други учители, но както физически така и духовно, те получават храна и живот от Учителя, защото инък не биха стояли при Него - биха отишли при Бо Ин Ра, Щайнер, Летбитер...

Ти и те не познавате най-елементарния окултен закон - пагубното действие на раздвоението на съзнанието!

Жорж като преведе Бо Ин Ра, отряза клона на който беше стъпил, с което се ликвидира! Остава това да слезе на физическия свят, защото раздвоението е още в областта на съзнанието му. Скоро, като слезе на физическия свят, нищо няма да бъде в състояние да го спаси!

Той направи друга, още по-голяма грешка от неразбирането си! Направи си хороскоп, според който трябва да умре на 44 години. В себе си постави този въпрос по най-лошия за себе си начин - науката му Астрологията или е наука, или не е. Ако е наука, следователно е вярна, следователно той трябва да умре на определената дата от неговата наука; щом е наука, тя е вярна и следователно нищо не е в състояние да го спаси - трябва да умре!

Но той не знае, че знанието с това не свършва, тъкмо напротив - от тук започва, че силата на Учителя е тъкмо в това, че може да променя съдби, че това, което се предсказва по какъвто и да било начин, затова се предсказва, за да се преодолее! Което е абсолютно, то никой освен Бог не го знае, което се знае то се знае като предупреждение - да се вземат мерки, за да се преодолее, но за това трябва едно вярно, чисто отношение с Учителя.

Но това е за тези, които Го виждат и разбират. Ако Христос помаза очите на онзи слепец и той прогледа, Христос не е ли съдба за него? Колко повече Учителя може да бъде съдба в живота на Жорж Радев, Който има тези огромни знания и възможности! Та Жорж със своето половинчато знание, сам си подписа смъртната присъда!

- Какво ще кажете за брат Северов?

- Той от единия до другия край е евреин, фарисеин! Ето, ожени се и за еврейка. Той е същия еврейски началник и учител Никодим - сега прероден, който отиде нощно време при Христа. И тогава не Го разбра, и сега Учителя не разбира! Ще Го види и разбере на другия ден, след като Учителя Си замине.

- А за Елиезер?

- Той още не е ученик - съвсем хабер няма нито от окултизъм, нито от Учителя! Другите поне познават външно Учителя, чувстват Го с душите си, но не могат да направят превода, да свържат чувстванието си с физическото си виждане и разбиране.

- Как може, Елиезер пише и то толкова смислено във всички броеве на „Житно зърно”?

- Неговото писане не е резултат на непосредствено разбиране, а е спекулативно, както някой писатели - прочетат десетина романа и написват единадесети роман. Елиезер може да пише, да говори, да снема звезди от небето, но на него е написано по недвусмислен начин, че не е окултист. ученик и няма нищо общо с Учителя!

- Къде? - изненадан запита Благовест.

- Ученик и окултист не може да бъде, който има дебел врат и голям корем, каквито има той, защото всеки вижда това, което има в него!

А Учителя няма нито дебел врат, нито дебел корем. Дебелия врат, това е качество на вълчата физика. За да стане врата дебел и корема голям, трябва да е бил продължително време насочена мисълта му към тях, вместо към висшите светове.

- Петър Манев?

- Не ти ли направи впечатление, че има нещо отблъскващо в лицето му? Това се дължи на това, че щитовидната му жлеза е болна и в черния му дроб има органически изменения, има и други смущения.

Болния не може да бъде ученик!

Дотолкова може да бъде ученик, доколкото е здрав, защото болния не може да види и Учителя, още по-малко може да Го разбере.

Ученика трябва да бъде здрав.

Ако е болен - да се излекува, и то по методите на Учителя.

Всяка болест е нечистота. Лекарствата на официалната медицина повече увеличават нечистотата, замърсяват организма. А само чистия може да види и разбере Учителя. Затова ученика не взема никакви лекарства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...