Jump to content

9.11.1923. Логос от Великия Учител. Условия за новите уроци. стр. 525 – 528


Recommended Posts

525

9 ноември 1923, петък, 6 ч.в. 17 д.

Логос от Великия Учител

Условия за новите уроци

Да се благослови духът на моя Отец във вас. Да дойде Духът Му във вашите сърца и да прозябне словото ми, което аз сега вселявам във вашите души; да изгрее слънцето на духа във вашите умове; да възкръснат вашите души и да открият вечния живот на човека. Това е желанието на моя дух, това е любовта, която проявявам на вас.

Любезни чадца мои!

Блажени са очите ви – това, което виждате; блажени са ушите ви – това, което слушате. Заради това аз ви събрах днес и в този час в името на моята любов да благоволя над вас,защото Аз съм вашия Учител и всичко мога. Преди да пристъпите към уроците, аз искам от вас условия, тези условия да приложите във висшата енергия. Вие, учениците, аз ви викам в името на висшето съгласие и на великото единодушие. Съгласието и единодушието са силата, с която вие ще се облечете. Тази сила ще я почувствате първо като топлина в сърцата, като мъдрост в умовете, като жива енергия във вашите тела. Та това ви казвам уроците ще бъдат движимия живот – началото и края. Първо ученикът ще носи смирението, второ – мълчание, трето – търпение и четвърто – чистотата, емблемата на душата. Четирите точки са великата основа, четириъгълния камък върху когото ще се гради мъдростта на моя Дух. Без тези условия, логоса ще минава като вихър през вас, без да се установи силата и проявата във вашите умове. Ако ученикът обтегне сърцето си, изгуби енергията, отеготи (натежи) духа си, неговите уши са заглушени, сърцето му е затворена врата, образува един велик студен океан и не може да почувства силата и топлината на любовта. Аз съм вашия Учител. Аз благоволих тази вечер преди

* * *

526

..2..

9 ноември 1923, петък

Условия за новите уроци