Jump to content

11.11.1923.Логос от Великия Учител. Тайната на смъртта. стр. 532 – 535


Recommended Posts

532

11 ноември 1923, неделя, 16 д. 5 ч.п.п.

Логос от Великия Учител

Тайната на смъртта и живота.

Благословени чадца мои! От името на Моя Отец, аз благоволявам да ви открия тайната на смъртта и тайната на живота – това, което пребъдва, което ще бъде и което ще се изпълни. Аз съм Господ Учителя на любовта, Христос на мира и цар на властта.

На осми ноември, Димитровден, Аз благоволих да покажа мерзостта и запустението там, където не подобава. Казва Давид:“ Когато видите това, да знаете, че е близо времето пред вратата!“. На трети ноември, Аз вдигнах завесата и показах това запустение, че е застанало в своето си време. Ето сега, разкривам съвременните църкви – Дома на великата търговия, Дома на заблуждението и отклоняването на човеците от Духа и от любовта, която аз донесох преди 2000 години заради тази църква. Моят дух е вън от църквата още от 1912 година, третия месец от годината, защото доброто и злото са несъвместими в едно жилище и в едно благоволение. Ето днес, църквите са запустели Йерихонски стени, изчезна силата им, изчезна живота и благоволението.

Изяснение: Спасителят ми показва църква, казва сестра Еленка. Виждам в тази църква множество народ и върху тях накачени всякакви животни: змии, тигри, жаби, лисици.

Продължава логоса:

Любезни чадца мои! Аз ще ви опиша тайната на животните. Ето сега е настанала борбата между материята и духа и света е в недоумение. Духът напълно ще покори материята, за да даде подем и живот на душите. Църквите днес са търговски домове. Славата им ще рухне, защото часът дойде. Тежка е смъртта и погибелта, която ще отвлече и ето иде.

* * *

533

..2..

11 ноември 1923, неделята

Тайната на смъртта и живота