Jump to content

48. Снимки с Учителя Дънов


Recommended Posts

48. СНИМКИ С УЧИТЕЛЯ ДЪНОВ

В.К.: Сега, аз искам да се отправим към друга тема. Например понеже за тази твоя книга, ние трябва да я документираме с много снимки, с много неща. Например тука ти си показала много снимки.

Л.Т.: Нямам време да ги увеличавам.

В.К.: Аз ще ги увелича. Сега, аз искам да те питам за някои снимки, за да ми разкажеш историята на тия снимки: кога, какво, що и как. Защото трябва да имам коментар към тях.

Л.Т.: Ето тука например. Аз съм изнесла един концерт сутринта на сцената на Изгрева и след концерта Учителят поръча само на музикантите да се изнесе една закуска. Ето ги, виж тази снимка.

В.К.: Аз съм я виждал тази снимка, обаче не знаех кой кой е.

Л.Т.: Ето Го Учителя. Аз съм до Учителя. До мене е брат Христо.

В.К.: А от другата страна кой е тука до Учителя?

Л.Т.: От тази страна е един флейтист. А гърбовете на задниците, тука дето са седнали, е Кисьова, Симеон Симеонов, Катя Грива, всичките музиканти на Изгрева, само че са гърбовете им, които са на снимката.

В.К.: Сега, това ли е този концерт, който ти си изнесла на Изгрева, когато Учителят се подписва на издадената на френски негова книга?

Л.Т.: А-а, не е той. Той е на 9 януари 1941 г. А това не е януари. Това е лятно време. Аз имам много концерти, много на Изгрева.

В.К.: Така. Тука Учителят е на Рила.

Л.Т.: Аз съм до Него седнала. А до мене пък е брат Христо. Това е закуска след концерта.

В.К.: Това в неделя ли е било?

Л.Т.: Ами имам датата, ама не помня. Сигур е било неделя.

В.К.: Ние почваме да коментираме снимките. Сега, горе това е Учителят, тази снимка е позната, нали - как излиза от салона с книгата. Тази едната снимка - Учителят седи с разкършен хляб. Това е Мърчаево, нали?

Л.Т.: Да, да.

В.К.: И другата е Мърчаево. Така, тази снимка.

Л.Т.: А тука е пък на Рила, пред палатката.

В.К.: Това е картина, понеже виждам, че е цветна.

Л.Т.: Снимка е.

В.К.: Снимка цветна?