Jump to content

Recommended Posts

IV. 1940 г.

Което приемаме, е вътре в нас, то е субективно. Което даваме, е извън нас, то е обективно. Майката, като роди детето, то е вече извън нея. Сега сме родени, извън Бога сме, свободни сме. Да мислим, чувстваме и действаме, то е извън Бога.

Любовта е същността на нещата - непроявената Любов, която не знаем. Реалността на Любовта е проявената външна или вътрешна.

Което не знаем, е основа на всичко. Което знаем, е реалното. Казваме: „Бог е Любов“, но Бог е повече от Любов. Бог е повече от Мъдрост, Бог е повече от Истина, Бог е повече от Дух. Той няма никакви отношения към нас. Ние познаваме само Проявения Бог. Той се занимава с нас. Оня, Непроявеният

Бог, не се занимава с нас. Това е само сянка на идеалната картина в съзнанието ни.

Един казва: „Аз вярвам в което Го не зная, което никой не ми го е доказал. Нещо в мене ми казва: „Има Господ!“

Един свещеник се двоумил дали има Господ, дали няма и си мислил: „Е, пък да си поживеят.“ През нощта дошъл някой, ударил го с пръстите си над веждите и му казал: „Едното ти око гледа нагоре, другото - надоле.“ Той се събудил уплашен и сутринта разказал на другарите си. Синьото петно от удара дълго време му седяло.

Иуда е предметно учение за всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...