Jump to content

Recommended Posts

V. МЕТОДИ ЗА ЛЕКУВАНЕ.

Много начини има, чрез които човек може да се освобождава от болести.

Съвременната медицина не разполага още с методи, чрез които окончателно да лекува болестите. Да се лекуват хората по болниците, това не е смисълът на лекуването. Това е временен метод, за облекчаване страданията на хората.

Лекарите ни се сърдят, че не се лекуваме по техните методи. Ние се лекуваме, но по методите на живата Природа.

Новият живот встъпва не да борави със старите методи, със старите похвати новият живот има нови методи.

Съвременните хора не се поддават на новите методи на лекуване, защото те бързат, в малко време искат да получат големи придобивки.

Ако и най-хилавият или най-болният приложи правилата, които се дават в Школата (на Бялото Братство), той ще има добри резултати.

Това лекуване, което ви препоръчвам, е сто пъти по-ефикасно.

Човек трябва да знае методи и начини за лекуването си, за възстановяване здравословното състояние на своя организъм. Знае ли тези методи за лекуване, той ще си служи с тях, като приложи вяра, но не вярвания и суеверия.

Докато хората прилагат старите методи в живота си, те няма да имат никакви положителни постижения. Резултатите на тези методи са остаряване и дисхармония във всичко.

Често месната храна, или топлата, току що одрана кожа на овцата или на овена, могат да лекуват човека, но тези лечебни средства излизат скъпи. Когато дойде до високо съзнание, човек няма да си служи с миналите, жестоки методи за лекуване, но ще се ползва от законите на живата Природа.

Има два начина за лекуване: стар и нов начин. Съвременните хора обикновено се лекуват по стария начин, с лекарства, с бани и т. н. Този начин на лекуване е бавен и дава микроскопически резултати. И аз лекувам по този начин. Като дойде някой болен при мене, аз му давам известни методи, известни съвети и му казвам: „Ако изпълняваш съветите ми, след шест месеца ще имаш микроскопически резултати." Обаче, аз не лекувам хората по новия начин. Защо? Защото те още не са готови. Новият начин е духовно лекуване. Ако излекувам някой човек по духовен начин, като не е готов да води чист живот, той ще греши още повече, а с това ще си създаде по-големи затруднения в живота. За онзи, който е готов, духовното лекуване моментално дава резултати. Достатъчно е да се даде на болния микроскопическа част от еликсира на живота, за да оздравее моментално.

Когато се лекува, човек трябва да е уверен в метода, който прилага. Само по този начин той може да очаква положителни резултати.

Има прости, но естествени начини за лекуване. Който знае тия методи, той може да лекува и най-страшните болести.

Крайните методи са за неразумните хора, а не за разумните. За разумните хора не е нужно да се употреби насилие.

Болестите на физическото тяло се лекуват по един начин, на чувствата по друг начин, а на нервите по трети начин.

Като изучава методите за трансформиране на състоянията си, човек трябва да прониква в трите свята физически, сърдечен и умствен. Същевременно той трябва да изучава трите вида явления в живота: механически, органически и психически. Като познава различните явления, той знае с какви методи да си служи.

Окултната наука предвижда различни методи за лекуване, за превръщане на отрицателните енергии в положителни. Изучавайте тези методи и правете опити с тях, да знаете кои отговарят на вашия организъм. Ако не попаднете на съответен метод за вас, вие можете да влошите състоянието си.

Съществуват няколко начина за лекуване на болните. Единият начин е лекуване от Природата. Оставете болния на Природата, няма да се мине много време, и той ще оздравее. Този начин е най-добрият. Вторият начин е лекуване от лекар. Ще дойде лекарят, ще препоръча някакво лекарство и след известно време болният се подобрява. Обаче, има и трети начин на лекуване Божествен. Там болният оздравява моментално.

Изпитанията представят Божествен метод, чрез който хората се лекуват от своите физически и психически болести.

Много от болестите се изразяват чрез горение. Лекарите, като знаят това нещо, при лекуване на болестите, прилагат известни методи за намаляване на това горение. При треската горението се забелязва на повърхността на тялото, при което температурата на болния се повишава с няколко градуса.

За да дойде до известни резултати, човек трябва да прави много опити. Направи ли само един опит, той лесно може да изпадне в съмнение.

Докато не дойдете до добър резултат, ще променяте методите.

Най-добрият метод за лекуване е всеки момент човек да се справя със своите мъчнотии и противоречия.

Ако човек успее да създаде антипод на идеята, която е причинила болестта в него, няма да мине много време, два или три месеца, и болестта ще изчезне. Дойде някой болен при мен, разговарям се с него и му казвам: „Ти ще оздравееш." Той отива дома си и след няколко години го срещам пак болен, не се излекувал... Дохожда друг болен при мен, аз обърна гръб към него и нищо не му казвам. Той се връща дома си, стряска се от положението си, започва да се моли на Бога и в скоро време оздравява... Първият болен не лягаше и не ставаше навреме, не ядеше навреме, биеше жена си и децата си, говореше лошо за хората. Докато човек не изправи живота си, той не може да подобри и здравето си.

Един болен, с изкривена челюст, отишъл при един лекар, да търси помощ. Щом влязъл в стаята на лекаря, последният го погледнал и веднага му ударил една плесница. Болният се възмутил от лекаря и се почудил как е попаднал при такъв лош човек. Като видял, че болният седи като зашеметен, лекарят го хванал за дрехата и му казал: „Хайде, върви у дома си!" Болният излязъл от стаята на лекаря и като се окопитил, забелязал, че челюстта му била наместена. Тогава той си казал: „Благодаря на този лекар, че ме удари. На място бие. При това не ми взе пари. Добър човек е той." Лекарят започнал зле, свършил добре. Това е правият метод на работа. Не е правилно да започва човек добре и да свършва зле.

Един млад момък свършил университет, но инфектирал палеца на едната си ръка. Той бил много страхлив. Като не могъл сам да си помогне, той отишъл в една болница, да се покаже на лекарите. Лекарите му казали, че, за да не се заразят и останалите пръсти, палецът трябва да се отреже. Колкото и да се страхувал от операции, най-после се съгласил да отрежат пръста му. Той не вярвал в Бога, вследствие на което нямало на кого да се уповава. Лекарите пристъпили към операцията, отрязали палеца му. Скоро след това се инфектирал и вторият пръст. Лекарите отрязали и него. Така се инфектирали пръстите един след друг, после цялата ръка, докато един ден трябвало да излезе от болницата без ръце. Този млад човек се страхувал да не осакатее. Ако е въпрос за осакатяване, по-добре да осакатее с вяра, отколкото със страх.

Един селянин от търновските села отишъл на лечение в търновската болница. Станала някаква инфекция на крака му, заради което се обърнал към лекарите за помощ. Като го прегледали, те се произнесли, че трябва да отрежат крака му до коляното, за да предпазят от инфекция целия организъм. Селянинът бил смел, безстрашен човек и казал на един от лекарите: „Господин докторе, аз не давам крака си. Ако Бог иска жертва от мене, цял се давам, но по никой начин не давам само единия си крак." „Тогава ти ще умреш." „Ако е въпрос за умиране, предпочитам да умра, отколкото да се явя при Бога с един крак." След тези думи той взел патерицата си и напуснал болницата. Като се върнал в селото, той започнал да се лекува по начин, какъвто знаел, и след шест месеца бил съвършено здрав. Той се явил при лекарите, да им покаже, че е здрав и жив. Като видели, че се движи свободно и с двата крака, те останали учудени. Защо оздравял този селянин? Защото уповал на Бога. Той повярвал, че Бог е в състояние да го излекува съвършено, без никаква операция и не се излъгал във вярата си.

Тия от приятелите, които боледуват от нещо през годината, ще направят един опит. Който от вас се разболее, няма да иска аз да го лекувам, но ще каже: „Внасям толкова лева за лекуването си." Иначе вие ще дадете тия пари на лекари, които ще ви направят някаква операция и пак няма да ви излекуват. Ще имаме една каса за болни... Който се разболее, ще каже: „Аз турям толкова пари за тази каса!" И ще ги тури, а не само на думи. Ако оздравее, парите ще останат в касата, ако не оздравее, ще му ги върнем назад... Този фонд ще наречем „фонд на жертвата". Тия пари трябва да се дадат. Болестите идват, защото не се правят никакви жертви. Ще имаме една специална каса, една кутия за тия пари. Като се разболееш, ще туриш болестта в кутията вътре. Парите, турени вътре в кутията, представляват болестта... Ето сега ви давам най-лесния начин. При това, от парите на болните ще направим нещо особено. За ядене няма да ги употребим, къщи няма да правим от тях... Да вземеш пари от болен човек и къща да правиш от тях, не върви. Тях може да употребим за издаване на книги, списания или какво и да е друго нещо, което не засяга отблизо човешкия живот... Онзи, когото е хванала някоя болест и не го пуща, казвам: той трябва да пусне нещо в кутията и болестта ще си излезе от него.

Здравето има отношение към разумния живот, а болестите към неразумния.

Когато някой сгреши, разболява се и казва: „Няма да правя повече така." Значи той ликвидира своята сметка. Когато ликвидираме с греховете си, ние трябва да възприемем Любовта, Мъдростта на здравето и на безсмъртието, и тогава ще бъдем близо до вратата на великия храм, в който ще научим великата Истина на живота. Ние се стремим към живот, който може да имате само тогава, когато излезете от тия болници. Отсега нататък престанете да казвате, че Христос ви спасява, а казвайте: „Ние ще живеем за Христа, ще помагаме на болните да излязат от болниците и ще ги заведем вън от градския живот, защото той е нехигиеничен."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×
×
  • Създай нов...